صنعت تبلیغات محیطی، در حال گذار از استفاده از بیلبوردها و ال سی دی ها به روش های نوین تبلیغات از قبیل نمایشگرهای تعاملی، هولوگرافیک و … است. به این علت که، رقابت بین کسب و کارها بسیار تنگاتنگ و با سرعت بیشتری نسبت به گذشته  دنبال می شود. از این رو، کسب و کارها نیاز دارند مشتریان خود را مدت طولانی تری در مقابل رسانه تبلیغاتی خود متوقف کرده یا آنها را خیره کنند.

برند لوارم بهداشتی تریسا برای غرفه فروش ویژه خود در مجموعه هایپراستار از راه حل های نوین دیداب استفاده کرده است. این راه حل شامل دو اسپیکر جهت دار و یک هولوفن در یک آرایش خاص بود. این آرایش باعث شد که مشتریان گذری هایپراستار که برای یک خرید طولانی به این فروشگاه آمده بودند با عبور از جلوی غرفه تریسا و با شنیدن ناگهانی صدا در مقابل غرفه ایستاده و با دیدن تصویر معلق مسواک ها لحظات بیشتری را در مقابل غرفه بگذرانند.

طبق آمار شرکت تریسا این راه حل فروش مسواک های تریسا را در همان محل و در همان مدت دو هفته ای مشابه نسبت به سال گذشته دو برابر کرده است.