021- 284 282 60 info@didab.ir

وبلاگ دیداب

در این بخش شما می توانید اخبار و مقاله های روز دنیای تکنولوژی را دنبال کنید.
هولوفن سه بعدی فروش رستوران ها را افزایش می دهد

هولوفن سه بعدی فروش رستوران ها را افزایش می دهد

  با وجود 15 میلیون کافه و رستوران در سراسر دنیا، چگونه می توان مطمئن بود که رستوران ما در بازار باقی خواهد ماند؟ در این صنعت شدیدا رقابتی، طراحی مدرن رستوران ها و یا نشانه های شخصی سازی شده برای کافه ها دیگر برای کشاندن مشتری ها به مغازه شما کافی نیستند.   به زعم...

پیش بینی تبلیغات محیطی در 2020

پیش بینی تبلیغات محیطی در 2020

     با نزدیک شدن به پایان دهه، ExchangeWire متفکران صنعت تبلیغات را از سراسر این صنعت دعوت کرده است تا پیش بینی های خود را در مورد آنچه در سال 2020 برای تکنولوژی های تبلیغاتی خواهیم دید، به اشتراک بگذارند. این مطلب مختص به تکنولوژی های دیجیتال در حوزه تبلیغات محیطی...

دستگاه هولوگرام-مانند با استفاده از امواج فراصوت اشیاء را متحرک می کند

دستگاه هولوگرام-مانند با استفاده از امواج فراصوت اشیاء را متحرک می کند

این تکنولوژی ممکن است رقیب فناوری یافت شده در یک کهکشان بسیار دورنباشد ، اما همه باید از جایی شروع کنند. محققان در Sussex دستگاهی ساخته اند که اشیاء متحرک سه بعدی ای را نمایش می دهد که می توانند با بینندگان گفتگو و تعامل کنند. دموی این نمایشگر، یک پروانه که بالهای خود...

چرا واقعیت مجازی برای بازاریابان تبدیل به یک حقیقت شده است؟

چرا واقعیت مجازی برای بازاریابان تبدیل به یک حقیقت شده است؟

 پیش بینی می شود واقعیت مجازی (VR) که فناوری است که کاربران را در دنیای مجازی فرو می برد، تجربه خرید را به طور کامل تغییر دهد. گلدمن ساکس تخمین می زند که سرمایه گذاری در VR، در کنار واقعیت افزوده(AR) ، تا سال 2025 به عدد شگقت انگیز 1.6 میلیارد دلار خواهد رسید. در حالی...

راه حل دیداب برای افزایش بازخورد در هایپراستار

راه حل دیداب برای افزایش بازخورد در هایپراستار

صنعت تبلیغات محیطی، در حال گذار از استفاده از بیلبوردها و ال سی دی ها به روش های نوین تبلیغات از قبیل نمایشگرهای تعاملی، هولوگرافیک و ... است. به این علت که، رقابت بین کسب و کارها بسیار تنگاتنگ و با سرعت بیشتری نسبت به گذشته  دنبال می شود. از این رو، کسب و کارها نیاز...

هولوفن دیداب در برج میلاد

هولوفن دیداب در برج میلاد

استفاده از هولوفن ها در فضاهای پر رفت و آمد، می تواند یک راه حل نوین و حیرت انگیز در صنعت تبلیغات باشد. برج میلاد تهران به عنوان یک مجموعه دولتی پیشرو در استفاده از تکنولوژهای روز و مختلف، با استفاده از هولوفن دیداب فضای تبلیغاتی جذابی را برای مخاطبان کنسرت ها و همایش...

تبلیغات واقعیت افزوده: کمپین های بازاریابی که تکنولوژی را به کار می گیرند

تبلیغات واقعیت افزوده: کمپین های بازاریابی که تکنولوژی را به کار می گیرند

واقعیت افزوده دیگر یک تکنولوژی حاشیه ای نیست. این تکنولوژی عام شده است ، و این چیزی است که هر برند تجاری باید یاد بگیرد چگونه از آن استفاده می کنند.این یک حقیقت غیر قابل انکار می باشد. اگر چند سال پیش به نظر می رسید استفاده از این فناوری به معنای واقعی زندگی روزانه ما...

محصول جدید Mediaradar به برگزار کنندگان رویدادها در افزایش فروش کمک می کند

محصول جدید Mediaradar به برگزار کنندگان رویدادها در افزایش فروش کمک می کند

مدیر عامل شرکت MediaRadar، تاد کریزلمن شرکت خود را با یک هدف بسیار خاص با عنوان "کمک به کانون‌های تبلیغاتی برای فروش تبلیغات بیشتر" با ارائه اطلاعاتی مهم توصیف می کند. با راه اندازی MediaRadar Events ، کریزلمان امیدوار است کاری مشابه برای برگزار کنندگان رویداد انجام...