021- 284 282 60 info@didab.ir

وبلاگ دیداب

در این بخش شما می توانید اخبار و مقاله های روز دنیای تکنولوژی را دنبال کنید.
چرا واقعیت مجازی برای بازاریابان تبدیل به یک حقیقت شده است؟

چرا واقعیت مجازی برای بازاریابان تبدیل به یک حقیقت شده است؟

 پیش بینی می شود واقعیت مجازی (VR) که فناوری است که کاربران را در دنیای مجازی فرو می برد، تجربه خرید را به طور کامل تغییر دهد. گلدمن ساکس تخمین می زند که سرمایه گذاری در VR، در کنار واقعیت افزوده(AR) ، تا سال 2025 به عدد شگقت انگیز 1.6 میلیارد دلار خواهد رسید. در حالی...

راه حل دیداب برای افزایش بازخورد در هایپراستار

راه حل دیداب برای افزایش بازخورد در هایپراستار

صنعت تبلیغات محیطی، در حال گذار از استفاده از بیلبوردها و ال سی دی ها به روش های نوین تبلیغات از قبیل نمایشگرهای تعاملی، هولوگرافیک و ... است. به این علت که، رقابت بین کسب و کارها بسیار تنگاتنگ و با سرعت بیشتری نسبت به گذشته  دنبال می شود. از این رو، کسب و کارها نیاز...

هولوفن دیداب در برج میلاد

هولوفن دیداب در برج میلاد

استفاده از هولوفن ها در فضاهای پر رفت و آمد، می تواند یک راه حل نوین و حیرت انگیز در صنعت تبلیغات باشد. برج میلاد تهران به عنوان یک مجموعه دولتی پیشرو در استفاده از تکنولوژهای روز و مختلف، با استفاده از هولوفن دیداب فضای تبلیغاتی جذابی را برای مخاطبان کنسرت ها و همایش...

تبلیغات واقعیت افزوده: کمپین های بازاریابی که تکنولوژی را به کار می گیرند

تبلیغات واقعیت افزوده: کمپین های بازاریابی که تکنولوژی را به کار می گیرند

واقعیت افزوده دیگر یک تکنولوژی حاشیه ای نیست. این تکنولوژی عام شده است ، و این چیزی است که هر برند تجاری باید یاد بگیرد چگونه از آن استفاده می کنند.این یک حقیقت غیر قابل انکار می باشد. اگر چند سال پیش به نظر می رسید استفاده از این فناوری به معنای واقعی زندگی روزانه ما...

محصول جدید Mediaradar به برگزار کنندگان رویدادها در افزایش فروش کمک می کند

محصول جدید Mediaradar به برگزار کنندگان رویدادها در افزایش فروش کمک می کند

مدیر عامل شرکت MediaRadar، تاد کریزلمن شرکت خود را با یک هدف بسیار خاص با عنوان "کمک به کانون‌های تبلیغاتی برای فروش تبلیغات بیشتر" با ارائه اطلاعاتی مهم توصیف می کند. با راه اندازی MediaRadar Events ، کریزلمان امیدوار است کاری مشابه برای برگزار کنندگان رویداد انجام...

تکنولوژی روز و نقش آن در تبلیغات

تکنولوژی روز و نقش آن در تبلیغات

دنیای ما در حال تغییر است و به زعم بسیاری، تکنولوژی، ارز جدید این عصر است. لازمه فعالیت در این عصر همگام شدن با پیشرفت های تکنولوژی و به کارگیری آنهاست. در سالهای اخیر شاهد ظهور فناوری های بسیاری بوده ایم، از پیدایش اینترنت برای عموم تا اینترنت اشیاء، از صفحه های بلاگ...

Hypervsn هنر حرکتی را بازتعریف می کند

Hypervsn هنر حرکتی را بازتعریف می کند

در نمایشگاه فراتر از جاده ، مانند قدم زدن در کمدی است که شما را به نارنیا می برد، با این تفاوت که شما واقعا قدم نمی گذارید. دنیای خیالی که از زمان و مکان فراتر می رود.  گسست از واقعیت شما را مجبور می کند که زندگی مدرن خود را پشت سر بگذارید و حواس شما را در یک سفر...

۴ دلیل برای اینکه برندها نیاز به تکنولوژی هولوگرام دارند

۴ دلیل برای اینکه برندها نیاز به تکنولوژی هولوگرام دارند

ما در سن تجربه کردن قرار داریم و هیچ چیزی به اندازه تکنولوژی هولوگرام خا ما را متعجب نمی کند. اولین بار کلوگز نمایشگرهای هولوگرافیک را در سال 2009 در صنعت تبلیغات استفاده کرد. اما آخرین نسل از دستگاه های هولوگرافیک که از سال 2017 شروع به شناخته شدن کردند، چهره...