021- 284 282 60 info@didab.ir

هولوفن سه بعدی فروش رستوران ها را افزایش می دهد

توسط | ژانویه 1, 2020 | دسته‌بندی نشده | ۰ نظر

  با وجود ۱۵ میلیون کافه و رستوران در سراسر دنیا، چگونه می توان مطمئن بود که رستوران ما در بازار باقی خواهد ماند؟ در این صنعت شدیدا رقابتی، طراحی مدرن رستوران ها و یا نشانه های شخصی سازی شده برای کافه ها دیگر برای کشاندن مشتری ها به مغازه شما کافی نیستند.

  به زعم Euromonitor، صنعت خدمات غذایی در نقطه اوج خود قرار دارد. با بیشتر شدن مشتریانی که ترجیح می دهند در خانه های خود غذا بخورند، منجر به افزایش استفاده از خدمات تحویل در منزل و سفارش آنلاین شده است. اگر شما خدمات حضوری می دهید باید بدانید چگونه فروش رستوران را افزایش دهید و در رقابت بین کافه ها سربلند باشید. 

 

من حس می کنم در سال پیش رو ما به آخرالزمان رستورانی خواهیم رسید. نرخ باز شدن رستوران های جدید از قابلیت پشتیبانی آنها پیشی گرفته است و این حالت اشباع حبابی است که به زودی خواهد ترکید.                                       

                                                                                                                            -دونالد برنز، نویسنده و راهنمای کسب و کارهای غذایی

  اما سوال اینجاست که چگونه می توان از شکست به عنوان یک رستوران ایستا بر حذر بود؟ باید اشتهای بازاریابی خلاقانه رستوران داشته باشید.

  در این شکی نیست که در جامعه ما برخی رستوران ها و کافه ها سعی در خلاق بودن دارند، مانند منوهای دیجیتالی، انتخاب غذای سالم تر و ایده دکور دکورهای تعاملی. اما آیا سرعت این خلاقیت با سرعت رشد صنعت یکسان است؟ جواب خیر است. یکی از کلیدهای رقابت در چنین صنعت اشباع شده ای، این است که شما مطمئن شوید که پیشنهادهای شما نه تنها دیده می شوند بلکه به راحتی فراموش نخواهند شد. برای رسیدن به این منظور روش های بازاریابی خلاقانه مورد اساسی محسوب می شوند. اینجاست که هولوفن وارد می شود.

 

هیچ کس تعداد تبلیغاتی که شما پخش می کنید را نمی شمارد بلکه مردم تاثیری که از اولین تبلیغ شما می گیرند را به یاد خواهند داشت.  

                                                                                                                                                     -بیل برناخ، مدیر تبلیغات آمریکایی

 

تکنولوژی سه بعدی هولوفن دیداب پتانسیل این را دارد که به کلی برندینگ صنعت تغذیه را متحول کند. تصویری را متصور شوید که در یک شب جمعه در صفی طولانی در رستوران محل خود ایستاده اید و با گوشه چشم خود تصویر همبرگر محبوب خود را به صورت سه بعدی و معلق در هوا میبینید. درست متوجه شدید، همبرگر  هولوگرافیک!

 

 زمان آن رسیده که با غذای خود بازی راه بیندازید، نه به معنای واقعی بلکه  به صورت هولوگرافیک!

    

 

۵ راه برای افزایش فروش رستوران با هولوفن دیداب

  

۱٫ تجربه مشتری

 به طور حتم این مهمترین فاکتوریست که به فروش رستوران مربوط می شود. همانطور که همه ما به یک تجربه  وحشت ناک در رستوران را به یاد داریم همانطور تجربه ای دلپذیر نیز در خاطرمان هست. یک تجربه دلپذیر رستوران حتی قبل تر از زمانیکه مشتری شما می نشیند شروع می شود. در واقع در درب ورودی با روایت یک داستان برندینگ که تا تحویل غذا ادامه می یابد شروع می شود. با هولوفن، همه چیز از یک پیام خوش آمدگویی و یا یک خدمتکار کجازی سه بعدی تا دکورهای دیوار و یا تابلوی تصویری منو، به سطح جدید و بالاتری از تکنولوژی هولوگرافی برده می شود.

  

۲٫ دیجیتالیزه شدن

 همه روزه تعداد رستوران های زنجیره ای بیشتری برای ترویج پیشنهادهای خاص، تبلیغ منوها و راحت کردن سفارشات با تکنولوژی های جدید سازگار می‌شوند. آن ها از این تغییرات برای تهیه غذای نسل هزاره جدید (که بخش بزرگی از جامعه هدف صنایع غذایی را تشکیل می دهند) استفاده می کنند. این افراد، خدمات High-Tech، موسیقی بلندتر و تصاویر سه بعدی متحرک که تجربه های عجیب تری برای آنها به فراهم بیاورند را درخواست می کنند. هولوفن راه حلی دیجیتال است که سرگرمی و ارتباط برند با مشتری را به راحتی فراهم می کند.

 KMPG گزارش می دهد که ۸۴ درصد متولدین هزاره سوم به روش های سنتی تبلیغات اعتماد ندارند. 

 

۳٫ اتمسفر

  با صفحه نمایش دیجیتال سه بعدی کافه یا رستوران خود را به زندگی دعوت کنید که کسی تا به حال تجربه نکرده است. به لطف هولوفن دیداب، تصاویر سه بعدی معلق در هوای بیشتری را خواهیم دید به این دلیل که تجربه شگفت انگیز و هیجان آوری که مشتریان تجربه می کنند غیرقابل انکار خواهد بود. 

 

۴٫ دزدی توجه

 سرتان را بچرخانید و از رقیبان خود با تصاویر هولوگرافیک معلق هولوفن از رقیبان سنتی خود پیشی بگیرید. شما می توانید رهگذران را متقاعد کنید با دیدن آن تصاویر هولوگرافیک وارد رستوران یا کافه شما شوند و با تمام وجود به پیشنهادات شما خیره گردند. 

 

۵٫ افزایش وفاداری

 سعی نکنید تنها با مشتریان ارتباط بگیرید، بلکه سعی کنید به آن ها متصل شوید. با استفاده از تکنولوژی سه بعدی، می توانید احساسات شگفتانه و کودکانه مشتریان را فتح کرده و با آن ها ارتباط عاطفی برقرار کنید و این موجب وفاداری بیشتر آن ها به رستوران یا کافه شما می شود.

 دیداب نه تنها به شما یک راهبرد عملی برای افزایش فروش در یک رستوران یا کافه را ارائه می دهد، بلکه وفاداری برند و افزایش به اصطلاح پاخور رستوران شما را با درگیر کردن مشتریان به صورت عاطفی تصمین می کند.

  

 

ایده های دکور رستوران با هولوفن

 

  • گارسون های سه بعدی مجازی می توانند به مهمان های شما خوش آمد بگویند.
  • تابلوی ورود می تواند در یک لحظه تبدیل به نماد برند شما بشود.
  • منوهای دیجیتال می توانند در محل های نشستن نصب شوند. 
  • پیشنهادهای قیمتی می توانند در فضای رستوران معلق باشند.

  

نمونه های بین المللی

  

 

  • برگر کینگ روسیه دستگاه هولوفن را به همراه یک محافظ در پشت یکی از صندوق های خود نصب کرده است. این دستگاه مبهوت کننده تصاویر سه بعدی از لوگوی برگرکینگ و جدیدترین غذاهای آن رستوران را نمایش می دهد. اینجا می توانید تصویری از این پروژه ببینید.
  • بداگس بیانکی در آرژانیتن آمار خود در برندینگ را با نصب یک دستگاه هولوفن در سقف خود افزایش داده است.  اینجا می توانید تصویری از این پروژه ببینید. 

 

 

 

ایده های دکور کافه با هولوفن

 

  • نمایش قهوه پشت کانتر می تواند مشتریان را ترغیب به سفارش قهوه علاوه بر سفارش های دیگرشان کند.
  • منوهای دیجیتال، خلاقیت و استایل را به کیفیت قهوه شما اضافه می کند.
  • نمادهای سه بعدی که از سقف آویزان شده اند هویت برند شما را تقویت می کند.
  • نمایشگری که در دکور بیرون قرار دارد رهگذران را ترغیب به ورود به کافه می کند.

 

 

با توسعه تکنولوژی هایی که به نظر می رسد همه روزه صنعت تبلیغات را تغییر می دهند، همواره باید منتظر ابزار بازاریابی جدید بود. تکنولوژی هولوفن دیداب این قدرت را دارد که رستوران یا کافه شما را با تکنولوژی هولوگرافیکی که هیچ کس ندیده است تزیین کند.

  اگر می خواهید اولین نفراتی باشید که از این تکنولوژی بهره مند می شوند هرچه سیعتر با تیم دیداب تماس بگیرید.