021- 284 282 60 info@didab.ir

جذاب ترین وسیله تبلیغاتی چیست؟

توسط | ژانویه 14, 2023 | آموزش

هولوفن یا فن هولوگرافیک یک وسیله تبلیغاتی جدید است که با استفاده از آن، برندها می توانند حضور موثرتری در نمایشگاه ها و ایونت های تبلیغاتی  داشته باشند. به عنوان مثال نمایشگاه بین المللی تهران که یک موقعیت مناسب برای دیده شدن شرکت ها است، می تواند فرصتی باشد که با یک شیوه تبلیغاتی مدرن، حداکثر تعامل با مشتریان برقرار شود. دیداب این امکان را برای شرکت ها و افراد فراهم می کند که بتوانند این وسیله تبلیغاتی را برای روزهای نمایشگاه اجاره کنند.

مخاطبان وقتی از این دستگاه استفاده می کنند حتما با جمله هایی مثل  “این پنکه تبلیغاتی چه قدر جالبه”،”محصولاتتون چه جوری داره معلق نمایش داده میشه “و… روبرو خواهند شد که نشان دهنده تاثیر مثبت این دستگاه در جذب مخاطب  می باشد . دقت داشته باشید که برای استفاده از این شیوه تبلیغاتی جذاب نیاز به تهیه ویدیو یا مدل های سه بعدی از محصولات ،لوگوها و یا آدم ها خواهید داشت که استودیو طراحی دیداب این خدمت را به مشتریان خود ارائه می کند .

بعضی از افراد هولوفن را با تبلیغات سه بعدی می شناسند و آن را جایگزینی برای سایر نمایشگرها مانند LED  وLCD  می دانند .

مطالعه هایی در خارج از کشور روی دستگاه های هولوگرافیک صورت گرفته که نتایج آن جالب توجه است.

  • وقتی از هولوفن برای تبلیغات محیطی استفاده کنیم، ۸۸ درصد مخطاب ها زود تر به تبلیغ نگاه می کنند .
  • ۴۰ درصد بیشتر از زمانی که به یک تصویر ۲ بعدی یا LCD نگاه می کنند، به هولوفن نگاه می کنند
  • هولوفن، ۲ برابر سایر ابزارهای تبلیغاتی دیده می شود.
  • فروشگاهی که از هولوفن برای تبلیغات استفاده کرده بود در مدت مشابه، فروش خود را ۱۵ درصد نسبت به فروشگاه بدون هولوفن، افزایش داده است.

برای خرید یا اجاره هولوفن با ما تماس بگیرید .