021- 284 282 60 info@didab.ir

پیش بینی تبلیغات محیطی در ۲۰۲۰

توسط | دسامبر 24, 2019 | آموزش | ۰ نظر

     با نزدیک شدن به پایان دهه، ExchangeWire متفکران صنعت تبلیغات را از سراسر این صنعت دعوت کرده است تا پیش بینی های خود را در مورد آنچه در سال ۲۰۲۰ برای تکنولوژی های تبلیغاتی خواهیم دید، به اشتراک بگذارند. این مطلب مختص به تکنولوژی های دیجیتال در حوزه تبلیغات محیطی دیجیتال (DOOH)  است و متخصصان در مورد چگونگی تحول این بخش بحث کرده اند. در ادامه در مورد یکپارچگی تکنولوژی های تبلیغات محیطی و چالش های پیش رو خواهید خواند.

استخراج DCO برای DOOH

سال گذشته، من پیشنهاد کردم که قابلیت “همکاری فنی” و “بهینه سازی خلاق” بخش عمده ترندهای تبلیغات محیطی در  سال ۲۰۱۹ را شکل دهد. در وهله اول ، من واقعاً پیشرفت های مهمی را در زمینه Adtech، مدیریت موجودی، تبادلات معامله ای، مدیریت داده ها و گزارش مشاهده کردم. این کار با همکاری گسترده صنعت و تولید Digital OOH Primer – مجموعه ای جامع از دستورالعمل های جهانی و بهترین شیوه های منتشر شده توسط پنج گروه تجاری پیشرو در صنعت ایالات متحده آغاز شد.

این امر در ماه سپتامبر توسط اولین کمپین چند شبکه ای DOOH در انگلستان با استفاده از اعتبارسنجی مستقل و شخص ثالث در مورد پخش برنامه های تبلیغاتی – که اتفاق مهمی برای گزارش دهی سیستماتیک در انگلستان بود- دنبال شد. همچنین سالی مملو از پیشرفت های پررنگ در آزمایش “پلتفرم های برنامه ریزی” برای رسانه های متصل اتوماتیک در این صنعت بوده است. من فکر می کنم به راحتی می توان گفت که نوآوری تکنولوژیکی و قابلیت اتصال شبکه ای برای سال ۲۰۲۰ نیز ادامه خواهد یافت ، زیرا این مبادلات برنامه ریزی شده از مرحله آزمون و یادگیری عبور می کنند و وارد جریان اصلی می شوند.

اما معلوم شد که پیش بینی های من در سال ۲۰۱۹ فقط ۵۰٪ صحیح بوده است. در حقیقت ، سال ۲۰۱۹ برای بهینه سازی خلاقانه پویا (DCO) نبود. اگرچه سیستم ها و زیرساخت های تبلیغاتی در حال اجرا هستند ، اما بازده پویا در انگلستان مورد توجه واقع شده است. تولید هوشمندانه و مبتنی بر داده ی خلاق پویا در هزینه های رسانه ای و  تکامل فنی همگام پیش نرفته اند. با توجه به تعداد مطالعات جالب توجه در مورد افزایش اثربخشی ناشی از پیام رسانی پویا و متنی ، به نظر می رسد که بیشتر برند هایی که از DCO استفاده کرده اند، این کار را فقط به صورت موقت انجام داده اند ، به عنوان یک “نوآوری”.

بنابراین ، سال ۲۰۲۰ باید در سال بازگرداندن DCO به تبلیغات محیطی دیجیتال باشد.  سوال این است “چرا شما اینگونه رفتار نمی کنید؟”

 

 

 

 

 

نیل موریس ، بنیانگذار و مدیر عامل ، Grand Visual & QDOT

 فناوری بیشتر، داده های بیشتر و تخصص بیشتر در دنیای دیجیتال و برنامه نویسی

هفت درصد صفحه نمایش ها دیجیتال هستند و این ۵۰ درصد هزینه تبلیغات محیطی را تشکیل می دهد. اگرچه می توان تحقیقات آماری دقیق تری انجام داد، اما این موضوع غیرقابل انکار است که آینده در این فضا بی حد و حصر خواهد بود و آن زمان برای صنعت ما بسیار مهیج خواهد بود. یک بازاریاب خوب همیشه یک هدف داشته است، به منظور ارائه نتایج کسب و کار لحظات معنی دار را برای برندهای خود ایجاد کند. با افزایش داده هایی که در دنیای برنامه نویسی در دسترس ما است ، اکنون ما می توانیم از دقت لازم در یافتن مشتری مناسب و فناوری اهرم برای ارائه در لحظه مناسب استفاده کنیم. همه اینها توسط متخصصان دیجیتال و برنامه نویسی که صاحب برنامه دیجیتال وسیع تری هستند و می توانند روی نتایج در سراسر تبلیغات محیطی و سایر کانالهای آدرس پذیر متمرکز شوند، تایید شده است.

به عنوان مثال در IPG ، ما این سه ستون (فناوری ، داده و تخصص دیجیتال) را برای تعدادی از مشتریهای خود در جایی که ما آن را  “Advanced DOOH” می نامیم استفاده کرده ایم. این جایی است که ما از انبار داده های اختصاصی خود برای ایجاد “مخاطب ارزشمند” برای مشتریان خود استفاده می کنیم و این مخاطبان را به یک شناسه مپ می کنیم و آنها را با مکان های DOOH لایه بندی می کنیم. در نتیجه این  کار یک نقشه راه اولویت دار به ما می دهد و مکان و زمان خرید را مشخص می کند.

با در نظر گرفتن همه اینها ، پیش بینی من برای سال ۲۰۲۰ این است که، فناوری های بیشتر، داده های بیشتر و تخصص دیجیتالی و برنامه نویسی بیشتر ، باعث می شود که هزینه برنامه نویسی در سراسر تبلیغات محیطی طی سال آینده به صورت تصاعدی افزایش یابد.

سون اودین ، ​​مدیر اجرایی کادرون در انگلستان و ایرلند

داده ، یکپارچگی و اتوماسیون تبلیغات محیطی را در سال ۲۰۲۰ شکل خواهند داد

در مقابله با کاهش  رشد و تنوع باورنکردنی، تبلیغات محیطی در سال ۲۰۲۰ با تغییرات بیشتری روبرو خواهد شد. با توازن میان کانال و قدرت همه کاره بودن OOH سنتی با تغییر دینامیکی که دیجیتال به همراه دارد ، رشد ادامه خواهد یافت. داده ها، ادغام و اتوماسیون ، همه در حال تعیین مناطق تغییر و رشد برای سال پیش رو در OOH هستند.

استفاده دقیقتر از داده ها بزرگترین تغییر در رسانه در برنامه ریزی موقعیت مکانی و ارائه شواهد مناسب برای نتایج عملکرد است. در حال حاضر ، ما شاهد این هستیم که نشانگرهای جمعیتی اساسی با هم افزایی برنامه ریزی رفتاری پیچیده جایگزین می شوند و تأثیر بسیار خوبی دارند. معیارهای رفتاری با اطلاعات مکان جمع شده و لایه بندی می شوند تا بتوانند فعالیتهای تبلیغاتی با هدف گذاری بیشتر مرتبط با مخاطب حاضر در آن زمان مرتبط باشند. بازاریابی دیجیتال به خوبی عمل می کند. داده های رفتاری همچنین با استفاده از معیارهای عملکردی مانند ردیابی رد پا و خرید، به اندازه گیری دقیق نتایج کمپین کمک می کند.

علم داده ها همچنین به کانون ها کمک می کند تا شیوه دستیابی مردم به کل طیف بازاریابی را تراز کنند. ما آغاز یک تولد دوباره خلاقانه جامع ، که در آن مارک ها با استفاده از تاکتیک های با تجربه به کار می روند تا به استراتژی های مبارزات انتخاباتی یکپارچه ای بپردازند که در واقع سود سهام برندها را پرداخت می کنند. مبارزات انتخاباتی Omnichannel ، جایی که OOH نقش اساسی در داستان بازی می کند، استراتژی را به صورت حلقه ای کامل – OOH با اجتماعی و یا تلویزیون ، برای رسیدن به مخاطبان در محیط های مختلف و نقاط دیدنی لمس کنید.

تغییرات برجسته مانند اتوماسیون و فناوری های برنامه نویسی هنوز با اهمیت اقتصادی در OOH روبرو نشده اند. اما سال ۲۰۲۰ کمپین های پویاتر  از برندهای آشنا با مزایای متنی OOH به ارمغان خواهد آورد. 

 

 نیک موویتیت ، شریک مدیریت ، تالون

  

دید کامپیوتری و اینترنت تلفن همراه ، تبلیغات DOOH را در جهت آینده گرایی هدایت می کند

سال ۲۰۲۰ یک سال دیگر خواهد بود که OOH دیجیتال از رسانه های سنتی OOH فاصله می گیرد و به دارای دیدگاه های آینده نگرانه از رسانه های تبلیغاتی همه گیر، تماشایی و نزدیک به فیلم های علمی تخیلی خواهد بود.

پیشبرد کمپین ها با استفاده از تشخیص تصویر برای بازاریابان بسیار جذاب خواهد بود. به لطف توسعه سریع دید کامپیوتری و الگوریتم های یادگیری عمیق ، صفحه نمایش های DOOH انتخاب شده هم اکنون می توانند در زمان واقعی تبلیغات را با محیط و گروه هدف مطابقت دهند. بسته به نوع اتومبیل های عبوری در نزدیکی صفحه نمایش (رنگ / مارک / نوع) یا ویژگی های بی شماری که عابران پیاده را توصیف می کنند (تعداد افراد جلوی صفحه / نوع لباسی که می پوشند / بیان صورت / تشخیص سیگار کشیدن) تبلیغات می توانند به طور خودکار تغییر کنند. و بسیاری از متغیرهای دیگر آخرین فن آوری های نصب شده با صفحه نمایش تلفن های همراه افرادی را که در هنگام نمایش آگهی در نزدیکی صفحه قرار دارند ، (ثبت شناسه تبلیغ / آدرس مک کارت شبکه) را ثبت می کنند. همراه با سوابق داده های مورد استفاده در اینترنت ، OOH دیجیتال را به اولین رسانه ای تبدیل می کند که در حقیقت تبلیغات آنلاین و محیطی را با هم ادغام می کند.

در سال ۲۰۲۰ این فناوری است که باعث توسعه DOOH در لهستان می شود و فرصت های کاملاً جدیدی را برای بازاریابان باز می کند. این روند باعث گسترش بیشتر شبکه DOOH لهستانی و همچنین افزایش هزینه های این رسانه می شود (تخمین زده می شود تا پایان سال ۲۰۱۹ ۲۵٪ افزایش یابد).

دمیان رزنر ، رئیس بخش CINO ، شبکه نمایشگر

برای رشد فرمت ها نیاز به اندازه گیری دارید

 از آنجا که تیلیغات محیطی دیجیتال به رشد خود ادامه می دهد، نیاز به اندازه گیری پیش خواهد آمد. شرکت های OOH سنتی که شروع به جابجایی به فضا کرده اند، باید به پیشرفت خود ادامه دهند تا اندازه گیری هایی را ارائه دهند که با سایر گزینه های دیگر در اکوسیستم دیجیتال هماهنگ تر باشد. فناوری برای ردیابی چه کسی این تبلیغات را دیده است و بازخورد تبلیغات در حال رشد است و به انتظارات مشتری تبدیل می شود.

راه حل هایی در جایی شروع شده است که فناوری هایی برای دنبال کردن شناسه دستگاه وجود داشته باشد، اما این صنعت نیاز به ایجاد ساختارهایی دارد تا بتواند از نظر نحوه ردیابی به تغییر در صنعت کمک کند. ردیابی مراحل بعدی مصرف کنندگان، مانند مراجعه به وب سایت مشتری ، مراجعه به مکان های خرده فروشی یا خرید محصولات ، همه مواردی است که به کمک آن می توان این فرمت رسانه را به محض ردیابی آسان رشد کرد.

تامی شاو ، مدیر برنامه ریزی و استراتژی دیجیتال ، MNI Targeted Media