021- 284 282 60 info@didab.ir

Hypervsn هنر حرکتی را بازتعریف می کند

توسط | سپتامبر 23, 2019 | اخبار | ۰ نظر

در نمایشگاه فراتر از جاده ، مانند قدم زدن در کمدی است که شما را به نارنیا می برد، با این تفاوت که شما واقعا قدم نمی گذارید. دنیای خیالی که از زمان و مکان فراتر می رود.

 گسست از واقعیت

شما را مجبور می کند که زندگی مدرن خود را پشت سر بگذارید و حواس شما را در یک سفر اسرارآمیز از سر تا به انگشتان پا به دنبال خود می کشد. تجربه ای فراتر از هنر ، فراتر از فیلم ، فراتر از موسیقی و اکنون به لطف HYPERVSN ، فراتر از ابعاد. پس از کاوش در کل طبقه بالای گالری Saatchi در یک روز، بلافاصله نمی توانید به دنیای واقعی بازگردید.

 خلاقان Punchdrunk

این نمایشگاه توسط دو مغز متفکر خلاق از شرکت برنده جایزه تئاتر بریتانیا ، Punchdrunk ساخته شده است. کالین بلبل (تهیه کننده خلاق) و استفان دوبی (طراح صدا و کارگردان خلاق). به دلیل تقاضای بسیار، نمایشگاه این دو نفر به نام Beyond The Road به تازگی تا هشتم سپتامبر ۲۰۱۹ تمدید شده است.

در این تجربه بی بدیل، صدا و فناوری به سرحد خود می رسد- درگیر کردن مخاطبان از طریق یک رویکرد جامع و مربوط به هنر و فرهنگ می تواند باشد. من باید به شما هشدار دهم. اگر به دنبال یک نمایشگاه هنری هستید که بتوانید نقاشی انتزاعی طاووس را تجزیه و تحلیل کنید ، در حالی که خودتان با یک بروشور خوش آمد گویی و بر روی یک لیوان Merlot رایگان در حال غرق شدن هستید – این نمایشگاه برای شما نیست. اما اگر حاضر هستید تابستان امسال خود را در جهان موازی از دست بدهید و ببینید HYPERVSN از آوردن آینده فناوری سه بعدی به خانه هنرهای مدرن استقبال می کند ، امروز بلیط خود را رزرو کنید.

دود و آینه

هنر واقعی چیست، انتظار دارید که مدت ها بعد از دود رنگی که هر یک از اتاق های گالری را پر می کند ، توهماتی را برای شما ایجاد کند که واقعیت را زیر سوال ببرد. یک درخت برافراشته که در پشت پرده قرار دارد، نیمی از بدن یک انسان متحرک که به آرامی در حال به وجود آمدن است، یک اردک کودک یخ زده و یک سری چراغ در حال سوسو زدن و اشیاء نابجا که همه در یک موسیقی متن فیلم مدیتیشن پیچیده شده اند. با این وجود هنوز یک چیز وجود ندارد، هیچ نمایشگاه جذاب و چالشی در مورد صدا و فناوری ، بدون هولوگرام سه بعدی که در میانه هوا شناور باشد، کامل نخواهد بود. این جایی است که HYPERVSN وارد می شود. با این حال ، تعریف مجدد هنر در حال حرکت، به تنهایی نمی تواند انجام شود. با همکاری با هنرمند مفهومی مشهور جهان ، Tupac Martir و پیشکسوت موسیقی ، جیمز لاول هولوفن HYPERVSN به یکی از بخشهای اصلی نمایشگاه Beyond The Road تبدیل شده است. بی آنکه فاصله زیادی بگذاریم ، بگذارید فقط بگوییم که این نمایشگاه منعکس کننده یک دنیای کاملاً جدید است.

توپاک مارتیر و جیمز لاول (UNKLE)

از التون جان تا استینگ تا بیانسه ، تاپاک مارتیر با برخی از مؤثرترین پیشگامان این صنعت همکاری داشته است و حالا وی HYPERVSN را به آن لیست اضافه کرده است. اما این اولین بار نیست که این دو جادو با هم اتفاق می افتند. در اوایل سال جاری ، Tupac HYPERVSN را در سخنرانی پایانی خود در ISE Amsterdam 2019 دعوت کرد تا به تشریح اینکه چگونه نام تجاری می تواند ایده هایی را از طریق تصاویری که همه می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند ، ارائه دهد.

آنچه واقعاً مرا در مورد HYPERVSN به وجد می آورد فرصتی برای ادغام هنر و فناوری است. -تپاک مارتیر

اکنون در کار Tupac برای نمایشگاه Beyond The Road هایپر وی اس ان بار دیگر در مرکز صحنه است. چه تجربه انقلابی است که دیدن هنرهای انسان و ماشین در یک بعد دیده شود. قطعه آخر این معمای هولوگرافی ، کسی نبود جز افسانه موسیقی ، جیمز لاول (UNKLE). این نابغه هنری بیش از دو دهه را صرف تجربه موسیقی و هنر در کنار هم در تجربیات هیجان انگیز کرده است. تبدیل روشهای سنتی ارتباط برقرار کردن با موسیقی. بین شما و من، یکی از بهترین کارهای او است. تنها راهی که می توانم سفر موسیقی را که به شما انجام داده ام توصیف کنم ، این است که مانند یک نهنگ بلعیده می شوید. شما دنیای بیرون را در مسافت های دور می شنوید، دنیای جدیدی که شما بیشتر گوش می کنید و اصوات در گوشهایتان تکرار می شود و امواج صداهای صوتی بر علیه شما هجوم می آورد. به من اعتماد کنید، باید آن را  تجربه کنید.

آینده در اینجا است

وقتی به مرزهای آینده وارد شوید، زندگی در گذشته غیرممکن می شود و بگذارید به شما بگویم، مطمئناً نمی توانم مانند نمایشگاههایی که در گذشته به آنجا رفته ام ، به یک نمایشگاه هنری دیگر بروم. نصب هولوگرافی  را در نمایشگاه Beyond The Road لندن فراموش نکنید. گالری Saatchi به تازگی با فناوری HYPERVSN سفری به آینده داشته است و به نظر نمی رسد که آنها بتوانند دوباره به این سفر بروند.