021- 284 282 60 info@didab.ir

راه حل هولوفن دیداب در دکور فروشگاه هایلند

توسط | مارس 18, 2020 | دسته‌بندی نشده | ۰ نظر

با وجود افزایش فروشگاه‌های آنلاین، مدل فروش آفلاین در مغازه و تبلیغات دکوری  هنوز بیشترین سهم از  بازار مصرف را دارد و همچنان تلاش برای جذب جمعیت جدید مشتریان به فروشگاه‌ها و محل های فروش ادامه دارد. در این میان دکور فروشگاه‌ها اولین نقطه تماس با مشتری هستند و هزاران رهگذر را دعوت می کنند که داخل مغازه شوند و از نزدیک به محصولات جدید و تخفیف‎‌ها  نگاهی دقیق بیندازند. امروزه اهمیت دکور فروشگاه‌ها حتی از گذشته نیز بالاتر است.

بنابراین ، اگر شما فردی هستید که چالش طراحی دکور فروشگاه خود را به عهده دارید ، می خواهیم یک سلاح مخفی در یک پروژه جذاب را به شما معرفی کنیم که باعث می شود دکور شما از دیگران متمایز شود.

مجموعه هایلند که یکی از بزرگترین مراکز فروش لوازم آرایشی بهداشتی در تهران است برای دکور خود از هولوفن دیداب استفاده کرده است. این دکور منحصر به فرد که در نبش میدان آرژانیتن و رو به خیابان احمد قصیر قرار دارد از یک مجموعه ۹تایی سینک شده از هولوفن‌های دیداب تشکیل شده که تصویری سه بعدی و معلق به ابعاد ۲ متر در متر پخش می‌نماید. این نمایشگر سه بعدی با پخش تصاویر هماهنگ با فضاهای دیگر فروشگاه‌های جلوه استثنایی به دیوار بیرونی مجموعه داده است.

در واقع امکان ندارد هر رهگذر عبوری از خیابان احمد قصیر نگاهی به این تصویر شگفت انگیر نیندازد و این  خود باعث جذب بیشتر مشتری به داخل فروشگاه می گردد.

در ادامه چند نکته و پیشنهاد برای بهتر شدن دکور شما ارائه می شود.

در حالی که به نظر می‌رسد وجود نمایشگر،  برای جلب توجه سریع مشتریان عبوری  لازم است ولی چند نکته اضافی وجود دارد که باید برای ایجاد یک دکور موفق با نمایشگر مورد توجه قرار گیرد.

مشتریان خود را بشناسید و برای آن‌ها محتوای اختصاصی بسازید

حس مردم نسبت به برند شما و اینکه چگونه شما را می‌شناسند، کلید رسیدن به مخاطب هدف شماست. اینکه مردم شما را به عنوان یک برند که به مسائل روز اهمیت می‌دهد و از تکنولوژی‌های مدرن استفاده می‌کند تاثیر بسیاری در به خاطر داشتن برند شما خواهد داشت.

 اریجینال باشید

اریجینال و اولین بودن ، کلید دیگر موفقیت شماست، اما همواره امتحان کردن یک چیز جدیدی ترسناک است. به نظر می رسد استفاده از روش‌های آزمایش شده به صرفه ترین گزینه است ، اما اینگونه نیست. هرچه سروصدای بیشتری برای برند تجاری خود ایجاد کنید ، بهتر است. البته با رعایت احتیاط.

داستان ها را بگویید

همه دکورهای عالی داستانی را روایت می کند که تمام موارد نمایش داده شده را به هم متصل می کند. این ارتباط‌ها نباید لزوماً  واضح باشند و دیده شوند اما محتوا ها باید هم کار در راستای یک هدف باشند و هرکدام در یک تصویر کلی نقش داشته باشند.

داستانی که شما در دکور تعریف می‌کنید باید احساسات را برانگیزد و با این روش سبک زندگی را به جای محصولات بفروشد.

به عنوان کلام نهایی باید تاکیید کرد در بازار بسیار رقابتی امروز، در دنیا، فروشگاه‌های خرده فروشی و مشاغل کوچک مجبور شده اند ایده‌های جدیدی از صفحه نمایش را برای جلب توجه مخاطبان ارائه دهند. ثابت شده است که استفاده از راه حل‌های پیشرفته فناوری باعث جلب مشتراین جدید به فروشگاه ها می شود.

هولوفن دیداب، به عنوان یک راه حل پیشرو در تبلیغات محیطی، باعث می شود تا دکور فروشگاه شما با تصاویر هولوگرافیک سه بعدی روشن و خیره کننده جلوه کند.

راه حل دیوار هولوفن دیداب که مجموعه‌ای از چند دستگاه هولوفن سینک شده است، جلوه سه بعدی را بزرگتر می کنند و فروشگاه شما را به مرکز توجه در کل خیابان تبدیل می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در info@didab.ir تماس بگیرید.