021- 284 282 60 info@didab.ir

محصول جدید Mediaradar به برگزار کنندگان رویدادها در افزایش فروش کمک می کند

توسط | اکتبر 7, 2019 | اخبار | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت MediaRadar، تاد کریزلمن شرکت خود را با یک هدف بسیار خاص با عنوان “کمک به کانون‌های تبلیغاتی برای فروش تبلیغات بیشتر” با ارائه اطلاعاتی مهم توصیف می کند. با راه اندازی MediaRadar Events ، کریزلمان امیدوار است کاری مشابه برای برگزار کنندگان رویداد انجام دهد.

این گروه‌های مشتری در واقع ممکن است یکسان باشند، زیرا بسیاری از شرکتها (از جمله TechCrunch) هم تبلیغات و هم رویدادها را جزئی از مشاغل خود می دانند. در حقیقت ، کریزلمان معتقد است که ” اساسا تقاضای مشتری ما را به سمت این تجارت سوق می دهد.”

وی همچنین اظهار داشت که پس از سالها مشاهده گذار تجارت تبلیغاتی از سنتی به دیجیتال، “پول های این صنعت اکنون از دیجیتال به رویدادها ریخته می شود.”

اگر در حال برگزاری یک نمایشگاه تجاری هستید ، می توانید از MediaRadar Events برای اطلاع از اندازه کلی بازار استفاده کنید ، و سپس ببینید چه کسی در یک رویدادهای مشابه اسپانسرها و غرفه های غرفه داران را خریداری کرده است.

این محصول فقط به شما نمی گوید که باید به چه کسانی دسترسی پیدا کنید، بلکه اطلاعاتی از قبیل اینکه این شرکت ها در گذشته برای غرفه ها و حمایت های مالی چه مبلغی پرداخت کرده اند، چه الگوی فصلی در هزینه های کنفرانس آنها وجود داشته است و اینکه این هزینه چگونه در بودجه بازاریابی کلی آنها قرار می گیرد ارائه می کند. در ادامه کریزلمان گفت، “در سال ۲۰۱۹ ، تعداد بسیار کمی از شرکت ها به عنوان یک خریدار یا فروشنده از قالب رسانه ای متفاوت استفاده می کنند. هرکسی که  این کار را انجام دهد در معرض خطر قرار می گیرد. “

وی همچنین جمع آوری داده های مورد نیاز برای تأمین نیرو از MediaRadar Events را “بسیار پیچیده تر از آنچه انتظار داشتیم” توصیف کرد ، به همین دلیل دو سال طول کشید تا این تیم محصول را تولید کند. وی گفت: داده ها از سه منبع تهیه شده است – برخی از آنها توسط سازمان دهندگان رویداد ارسال می شود ، برخی از آنها توسط MediaRadar مستقیماً توسط مجریان رویداد به اشتراک گذاشته می شود و در برخی موارد اعضای تیم MediaRadar خودشان در این رویدادها شرکت می کنند.

رویدادهای MediaRadar از طیف گسترده ای از رویدادها پشتیبانی می کنند ، اگرچه کریزلمن تأیید کرد که برای هر صنعت داده ای ندارد. به عنوان مثال ، وی اظهار داشت که این کاربرای صاحبان لباسشویی ممکن است “خیلی طاقت فرسا” باشد.

در بیانیه ای ، جیمز اوگل – مدیر ارشد مالی Access Intelligence (که صاحب کنفرانس LeadCon و انتشاراتی مانند AdExchanger است) – آمده است:

میزبانی از رویدادها و درآمد حاصل از آن بخش بزرگی از تجارت ما است. با این حال ، فضای رویداد بیش از پیش شلوغ و همچنین رقابتی تر می شود. ارتباط با ارزش برابر است، بنابراین می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شرکت کنندگان ما در بازار هدف مناسبی برای غرفه داران ما هستند. MediaRadar شفافیت مهمی در بازار ایجاد می کند.