021- 284 282 60 info@didab.ir

۴ دلیل برای اینکه برندها نیاز به تکنولوژی هولوگرام دارند

توسط | سپتامبر 22, 2019 | اخبار | ۰ نظر

ما در سن تجربه کردن قرار داریم و هیچ چیزی به اندازه تکنولوژی هولوگرام خا ما را متعجب نمی کند. اولین بار کلوگز نمایشگرهای هولوگرافیک را در سال ۲۰۰۹ در صنعت تبلیغات استفاده کرد. اما آخرین نسل از دستگاه های هولوگرافیک که از سال ۲۰۱۷ شروع به شناخته شدن کردند، چهره بازاریابی و فروش را تغییر دادند. تعداد کسب و کارهایی که از هولوگرام های سه بعدی برای رسیدن به ارتباط بهتر با مشتری استفاده می کنند هیچ گاه به این اندازه نبوده و در حال افزایش نیز هست. در ادامه ۴ دلیل برای اینکه برندها باید از هولوگرام ها در استراتژی بازاریابی شان استفاده کنند ذکر می شود.

دلیل اول – تکنولوژی هولوگرام بالغ شده است

تکنولوژی هولوگرافی از زمانی سروصدا کرد که burburry نمایش هولوگرافیک خود را در سال ۲۰۱۱ در پکن اجرا کرد.

نمایشگرها هولگرافیک بالاخره در عمل قابل استفاده و در دسترس عموم هستند. با استفاده از جدیدترین نمایشگرهای هولگرافیک مانند هولوفن ها هر کسی می تواند تصاویر دلخواه خود را در میان هوا پخش کند.  هولوفن ها دستگاه هایی هستند که بازوهای چرخانی دارند که ال ای دی هایی روی بازو ها قرار دارند و با یک پردازشگر کنترل می شوند. زمانی که بازوها شروع به چرخیدن می کنند ومحتوای ویدیویی سه بعدی روی سطح بازوها به صورت هولوگرام ظاهر می شوند. این سیستم‌های plug-and-play در همه‌جا قابل نصب هستند و تکنولوژی جذاب هولگرافی را در دسترس عموم برندها، مراکز ورزشی و فروشگاه‌ها قرار داده اند.

دلیل دوم – هولگرام ها باعث جلب توجه مشتریان می شوند

در دنیایی که دائم در حال تغییر است، نزاع بر سر جلب توجه مشتریان، چه آنلاین و چه آفلاین چالشی روز افزون است. SEO، فضای مجازی، بازاریابی محتوا و دیگر جنبه های بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال تغییر است و برندها باید دائما در حال بروز کردن استراتژی های بازاریابی خود باشند. برای پیشی گرفتن از رقبا، تکنولوژی هولوگرافیک می تواند به شما در کنترل توجه مشتری و رساندن بهتر پیام تبلیغاتی خود کمک شایانی کند.

در فستیوال تکنولوژی Supernova در سال گذشته در Antwerp ما به Exellys کمک کردیم شرکت خود را به وسیله یک نمایشگر هولوگرافیک تبلیغ کند. نمایشگر هولوگرافیک به کارکنان Exellys کمک کرد دقیقا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند. نمایشگر هولوگرافیک تعداد مشتریان غرفه Exellys را چند برابر کرد.

 دلیل سوم – تکنولوژی امروز هولگرافی به صورت بی نهایتی انعطاف پذیر هستند.

تقریبا تمام برندهای برتر، از سامسونگ، کوکاکولا، نایک تا اپل به گونه ای تکنولوژی هولوگرافیک را تجربه کرده اند. تکنولوژی امروز می تواند در سطح های مختلف و با راه های مختلف به کار گرفته شود. نمایشگرهای هولوگرافیک می توانند در همه جا نصب شوند، از فروشگاه های بزرگ تا رویدادهای بازاریابی. این نمایشگرها هر محتوای سه بعدی را از روی Wi-Fi یا SD card نمایش دهند. 

 

دلیل چهارم –  هولگرام ها تقاضای زیادی دارند

در سال ۲۰۱۷، آژانس ارتباطات خلاق بلژیکی Happiness به برند Carlsberg در جشن ۱۷۰ سالگی اش با تکنولوژی هولوگرافی کمک کرد. یک پروژکتور هولوگرافیک، تصویر J.C.Jacobson فقید را روی صحنه قرار داد و او سخنرانی زیبایی در مورد طبیعت عدم قطعیت ارائه کرد که باعث جلب توجه چشمگیر مشتریان و پخش در رسانه ها شد. 

در CES 2018 برندهای بسیاری از نمایشگرهای هولگرافیک استفاده کردند. لکسوس از پروژکتور Animaco برای نشان دادن آخرین مدل های خود استفاده کرد. 

استفاده از هولوگرافی نشان می دهد که برندها می توانند ارتباطات قوی تری با مشتریان برقرار کنند و دید عمیق تری نسبت به محصولاتشان به آن ها ببخشند. Volvo اخیرا برنامه های خود برای استفاده از هولوگرافی را ارائه کرد. شما چه آبجو یا چه ماشین تولید کنید، پیام یک چیز است: هولوگرام ها تاثیر به سزایی در تقاضای مشتریان دارند.