021- 284 282 60 info@didab.ir

وبلاگ دیداب

در این بخش شما می توانید اخبار و مقاله های روز دنیای تکنولوژی را دنبال کنید.
فن هولوگرافیک

فن هولوگرافیک

فن هولوگرافیک اسمی است که شرکت های چینی روی دستگاه هولوفن دیداب گذاشته اند . تفاوتی که هولوفن با نمونه های مشابه چینی دارد شدت نور بیشتر تصویر است ، با استفاده از دستگاه هولوفن شما می توانید تبلیغات محصولات خود را پشت ویترین مغازه های خودتان بخش کنید در صورتی که...

جذاب ترین وسیله تبلیغاتی چیست؟

جذاب ترین وسیله تبلیغاتی چیست؟

هولوفن یا فن هولوگرافیک یک وسیله تبلیغاتی جدید است که با استفاده از آن، برندها می توانند حضور موثرتری در نمایشگاه ها و ایونت های تبلیغاتی  داشته باشند. به عنوان مثال نمایشگاه بین المللی تهران که یک موقعیت مناسب برای دیده شدن شرکت ها است، می تواند فرصتی باشد که با یک...

با وجود همه‌گیری کرونا، تبلیغات محیطی رنسانس جدیدی را آغاز خواهد کرد

با وجود همه‌گیری کرونا، تبلیغات محیطی رنسانس جدیدی را آغاز خواهد کرد

با شروع دوران قرنطینه‌های مربوط به شیوع ویروس کووید-19، به نظر می‌رسد استقبال مردم به تبلیغات محیطی کاهش یافته است اما مطالعات روی جامعه آمریکا نشان می‌دهد که در پی کاهش قرنطینه‌های کووید-19، تبلیغات محیطی روح تازه‌ای به خود می‌گیرد، به طوری که 45٪ از بزرگسالان...

رونق اقتصادی و تحقیق و توسعه در سال ۲۰۲۰

رونق اقتصادی و تحقیق و توسعه در سال ۲۰۲۰

از آنجا که انتظار می رود رشد اقتصادی جهانی در پایان سال 2020  نیز هم‌چنان رکودی باقی بماند، در این مقاله می‌خواهیم نقش تحقیق و توسعه را به عنوان مجرای رونق اقتصادی کشور‌ها بررسی کنیم.   اگرچه بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که امروزه سودآوری زیاد...

راه حل هولوفن دیداب در دکور فروشگاه هایلند

راه حل هولوفن دیداب در دکور فروشگاه هایلند

با وجود افزایش فروشگاه‌های آنلاین، مدل فروش آفلاین در مغازه و تبلیغات دکوری  هنوز بیشترین سهم از  بازار مصرف را دارد و همچنان تلاش برای جذب جمعیت جدید مشتریان به فروشگاه‌ها و محل های فروش ادامه دارد. در این میان دکور فروشگاه‌ها اولین نقطه تماس با مشتری هستند...

هولوفن سه بعدی فروش رستوران ها را افزایش می دهد

هولوفن سه بعدی فروش رستوران ها را افزایش می دهد

  با وجود 15 میلیون کافه و رستوران در سراسر دنیا، چگونه می توان مطمئن بود که رستوران ما در بازار باقی خواهد ماند؟ در این صنعت شدیدا رقابتی، طراحی مدرن رستوران ها و یا نشانه های شخصی سازی شده برای کافه ها دیگر برای کشاندن مشتری ها به مغازه شما کافی نیستند.   به زعم...

پیش بینی تبلیغات محیطی در ۲۰۲۰

پیش بینی تبلیغات محیطی در ۲۰۲۰

     با نزدیک شدن به پایان دهه، ExchangeWire متفکران صنعت تبلیغات را از سراسر این صنعت دعوت کرده است تا پیش بینی های خود را در مورد آنچه در سال 2020 برای تکنولوژی های تبلیغاتی خواهیم دید، به اشتراک بگذارند. این مطلب مختص به تکنولوژی های دیجیتال در حوزه تبلیغات محیطی...

دستگاه هولوگرام-مانند با استفاده از امواج فراصوت اشیاء را متحرک می کند

دستگاه هولوگرام-مانند با استفاده از امواج فراصوت اشیاء را متحرک می کند

این تکنولوژی ممکن است رقیب فناوری یافت شده در یک کهکشان بسیار دورنباشد ، اما همه باید از جایی شروع کنند. محققان در Sussex دستگاهی ساخته اند که اشیاء متحرک سه بعدی ای را نمایش می دهد که می توانند با بینندگان گفتگو و تعامل کنند. دموی این نمایشگر، یک پروانه که بالهای خود...